info@odekerkenlogopedie.nl

Home » Over ons

Ingeborg Odekerken

”Het is onze passie…

…verbale en non-verbale communicatieproblemen te verhelpen. Wij richten ons hierbij op het herstellen van de in ieders persoon van nature aanwezige innerlijke krachten waardoor het communiceren weer op een authentieke, daadkrachtige en expressieve wijze verloopt.”

Onze filosofie

Onze missie

Wij richten ons op het vergroten van de kwaliteit van leven van onze cliënten. Dit doen wij door hen te helpen de eigen mogelijkheden voor communicatie en eten & drinken optimaal te benutten, waardoor deelname aan de samenleving verbeterd of weer mogelijk wordt.

Onze visie

Odekerken Logopedie wil zichtbaar zijn als een daadkrachtige en dynamische kwaliteitspraktijk, die samenwerkt met andere disciplines. We zijn vriendelijk, enthousiast, open en bevlogen. Multidisciplinair werken is vanzelfsprekend. We hanteren een holistische werkwijze bij iedere cliënt. Ieder mens is uniek. Wanneer een cliënt aangemeld wordt, kijken wij verder dan naar de klacht alleen. Onze logopedisten zien het gehele individu en zijn omgeving.

Onze disciplines

Onderzoek

Op basis van uw vraag geven we advies en starten we het logopedisch onderzoek op.

Diagnose

Een goede behandeling begint met de juiste diagnose nadat het onderzoek en/of de observatie is afgerond.

Disciplines central image

Behandeling

Logopedie op maat. Voor elke hulpvraag wordt een passende behandeling gezocht.

Advies

Wij geven advies en bespreken met u de mogelijkheden voor behandeling en de behandelduur.